Letecká bunda RAF JACKET
Letecká bunda RAF JACKET
Air-shop.cz
Air-shop.cz
Letecká bunda RAF JACKET
Air-shop.cz
Air-shop.cz
Air-shop.cz
Air-shop.cz
Air-shop.cz
Letecká bunda RAF JACKET velikosti

RAF JACKET

13990,00 Kč
Slavná letecká bunda pilotů Spitfire
SLEVA Z 14490,-CZK!

Tato bunda byla skvěle navržena, kombinuje maximální teplo a pohodlí s nejlepším množstvím mobility. Silná, přírodní ovčí vlna zajišťuje skvělou izolaci, přesto je bunda považována za relativně lehkou a velmi pohodlnou. RAF bundy mají dlouhé rukávy se zipy na konci, takže je možné pohodlně nosit rukavice, popř. si délku rukávů upravit individálně. Límec se může postavit a zajistit přezkou tak, aby poskytoval dodatečnou ochranu krku a obličeje proti chladu. Proti vniknutí studeného vzduchu na záda slouží stahovací pásek na spodním okraji bundy. Původní bundy neměly žádné kapsy, ale tento komfort si u těchto bund rádi dopřejeme. Je to skvělá bunda pro všechny druhy aktivit bez omezení: jízda v kabrioletu, létání dvouplošníkem, jízda na motorce, nebo jen tak na procházku.

Zajímá Vás legendární stíhač Otto Smik a jeho slavný Spitfire? Čtěte zde

Podrobnosti:
· vysoce kvalitní ovčí kůže i vlna
· vnější kůže v barvě mocca s lehkou patinou
· vnitřní vlna barvy "horký-med", nebělené
· otočný límec, zajistitelný přezkou
· zipy na koncích rukávů
· nastavitelný kožený řemen / přezka v pase
· pod paží sklady pro větší mobilitu
· dvě vnější kapsy - uzavíratelné zipem
· s dvojitými švy

Ruční výroba zajišťuje co nejvyšší kvalitu a skvělou cenu.

POZOR ČTĚTE!

***VÝROBCE POSKYTUJE FOTOGRAFIE, KTERÉ JSOU V BARVÁCH TMAVŠÍCH A PŘÍLIŠ OSVĚTLENÉ, PROTO JSME POŘÍDILI FOTOGRAFIE REÁLNÉ BUNDY, KTERÉ VYSTIHUJÍ VĚRNĚ BARVU MOKKA A HOT-HONEY***

Skladem u výrobce v Německu, nelze na dobírku, lze objednat pouze při platbě předem. Dodání cca 10 prac.dnů. Výměna velikostí možná.

VELIKOSTI NAD 4XL JSOU BRÁNY JIŽ JAKO ZAKÁZKY NA MÍRU A JSOU ZPOPLATNĚNY VÝROBCEM. PŘI VÝBĚRU JE VIDĚT CENA POPLATKU BEZ DPH!!!

 

TEST LETECKÉ BUNDY RAF IRVIN
Ahoj, je tady opět recenze na leteckou bundu z eshopu www.air-shop.cz

Máme tuto bundu na eshopu od samého začátku a je velmi oblíbená. Jednak pro její cenu, která je ve srovnání s cenami na západním trhu poloviční. Druhá její velmi kladná stránka je její hmotnost. Je lehčí než originál, ale přitom je stále dost huňatá, aby v zimě parádně hřála. Pokud jste měli někdy možnost mít na sobě skoro 4 kg bundu, tak víte, jak "příjemné" to je si s ní někam vyrazit. Už jen pohyb s ní vás prostě musí zahřát. Jistě, byla vyvinuta do kokpitu bojových letadel, tak asi není zrovna na vycházku se slečnou, která si myslí, že na vás leze infarkt, když tak funíte. Proto šel výrobce tím civilnějším směrem, ale tak aby zachoval maximum originality a funkčnosti. Tu lehčí tedy nosím již druhým rokem a v zimě mám jen moiru s dlouhým rukávem, nebo s lehkým svetrem pokud je fakt venku sibiř. Její vzhled patří již mezi tu klasiku a tak nevychází z módy. Proč by taky měla... je to legendární letecká bunda a její design je prostě sexy. Vy samozřejmě potažmo taky. No, proto ji asi mám...

Je středa 26.8.2015, teplota 27st Celsia, pár obláčků a jeden rudý Dreidecker. Mám plánovaný přelet na servisní prohlídku motoru Verner Scarlett 07 do Šumperku za p. Vernerem, který se o mě a motor stará jako vlastní taťka. Chystám si letoun a hodně zvažuji, zda si na cestu tu bundu oblíknu. Každopádně jsem Vám to slíbil a tak si ji dávám přes kombinézu. Nakonec, nahoře třeba příjde vhod. Bunda Irvin oproti Kanaljacke je trošku lehčí, má trošku delší rukáv, také má po stranách zip (vadí mi, že nemá jako Kanaljacke na konci rukávu jistící pásek na cvoček, který zabezpečí držátko zavírání zipu v poloze směrem k rameni, což znamená, že vám ta věc furt neklimbá do dlaně) a nemá uvnitř náplet, který zabrání podfouknutí. Okolo pasu je stahovací řemen a kapsy v bocích jsou na zip, což může být lehce nepříjemné na holou kůži. Kanaljacke má jen jeden cvok a nevypadne mi nic. RAFka má pouze tyto dvě kapsy. Límec je zajištěn na stojáka řemínkem. V rukavicích se to trošku hůř zapíná, ale je jen jeden. Kanaljacke má dva, ale jsou na cvoky. To mi vyhovuje víc. Oproti RAFce má navíc tlustší límec a tak je mi v ní tepleji než v testovaném britském konkurentovi. Ale v letadle je i RAFka velmi pohodlná. Po vzletu jsem si dal levou ruku ven na levý okraj kabiny jak v autě a nepocítil jsem žádný chlad. Super. Letím kurzem 090 a na pravém stehně mám mobil s GPS aplikací Air Navigation PRO. Několikrát mi už zamrzla a spadla s omluvou, že je jim to opravdu velmi líto, ale aplikace přestala pracovat. Tak se stalo i teď. Léty ostřílený stihač se stejně dostane do hysáku a začíná se potit, jelikož ví ale úplný h*vno, kde je. Sichroval jsem to jako vždy mapou, ale jen pětikilem (1:500000), takže jsem cca odhadl kde jsem. Vpravo u sedačky mám kompas, snad jen proto, aby se neřeklo. Mrknu na něj a on mi odpovídá roztočenou střelkou, jako by to bylo gyro. Nic, držím kurs posledně známý...prostě se snažím letět rovno...a resetuju svůj ASUS. Výsledek je ten, že už nenahodím ani GPS modul. Se zaťatou pěstí a vyčítavým pohledem někam do nebe, drtím o sebe osmičky. Vzpomínám na vše, co jsem kdy tady viděl z Gripenu. Teda z lehce jiné výšky a tak aspoň pro představu tuším co mám vidět. U Zábřehu má být vidět lom ve tvaru trojúhelníku. My jsme tomu říkali Mohelničák, i když je od něj Mohelnice trochu dál. Ale směrem od Brna je Mohelnice prostě blíž. To byla naše častá náměšťácká trasa. No a někde vlevo bych měl vidět Praděd. To znamená, že mezi tím by měla být moje destinace Šumperk. Hodil jsem se do klidu, užíval si výhled na kopcovitou krajinu a hory. S bundou zatím spokojen, ale límec je mi fakt milejší u Kanaljacke. Je vyšší, takže jsem měl u něj schovaný mikrofon a tím jsem ho nemusel při komunikaci zakrývat kvůli kraválu od motoru rukou. Tady jsem musel. Od Bludova klesám na volnoběh, vyžádal jsem si low pass nad dráhou a sedám na RWY18. Po přistání přihlížející obdivují nejen Fokkera, ale i moji bundu, která se moc nevidí. A to zahřeje ještě víc. No, nadělal jsem parády až běda :D

Oproti plánu tu zůstávám přes noc. Přátelé mě ubytovali v penzionu U Jirsáka (www.penzionjirsak.cz), který mohu vřele doporučit. Majitel, sám pilot, se toho nebojí a připravuje zde i soukromý pivovar. Dobrý tah na branku, jelikož jidlo zde je výborné a pro relax vybudoval luxusní wellness. Doporučuji navštívit, když budete v kraji paličů čarodějnic.

Druhý den jsem nabil Maschinengewehr Spandau, udělal zálet, trošku show za odměnu a štěkot Spandau svolal kolemjdoucí turisty. Udělalo se asi spoustu fotek, dostal jsem spoustu otázek jak na letoun, tak i na bundu. Na papírek jsem dokonce přijal i dvě objednávky. Před cestou zpět jsem resetoval mobil, nachystal GPS, aktivoval apku...vše OK...

No a po vzletu jsem měl chuť opět s mobilem švihnout o nějakej jesenickej kopec. Slunce bylo nízko, krajina plna stínů, takže relief byl pro mě jako bych tu nikdy nebyl. Dodnes nevím zda Lanškroun byl dle mapy Lanškroun. Vše vypadá najednou jinak. Chce to lepší mapu a GPS. Vzpomněl jsem si na vtip "Co znamená po slovensky GéPéEs? Gdě Preboha Som". Tak jsem se tedy vrátil do dob srovnávací navigace, létání v otevřeném kokpitu a čtení názvů železničních stanic na perónů nádraží.

Přistání v Jehnědí s bočákem zleva byl opravdu zážitek a já jsem byl rád, že jsem doma. A bunda? Jestliže Kanaljacke dostala celkově 9 bodů z 10, tak tady dávám 7. Na zemi jsem spokojen, za letu celkem taky, ale za kapsy, rukávy a límec dávám 7b. Hodnotím subjektivně. Pokud mám hodnotit jen vzhled, tak je dokonalý a na stejné úrovni, jako německý protějšek. Dílenské zpracování je bez výtek a kvalita kůže a zipů je excelentní. Několikrát jsem v ní i zmokl, zažil vánice i mrazivé dny a na kůži se to nikterak neprojevilo. Pečuji o ni přípravkem Dubbin, který se mi moc osvědčil. Máme jej kromě bezbarvého provedení i v černé barvě.

Velikost

Výrobce:
Email